About Me

My photo
i m syahada...my friends always col me adda..n i love that sweet name bcoz it was given by my mum...I LOVE MY MUM soooo much...eventhough i never ever tell her that i love her this much... all i do just now only 4 my beloved n lovely mum...

Friday, January 28, 2011

demam yang mengajar aku tentang nikmat kurniaan Nya...

semalam aku p kije lambat, kul 1 baru masuk...kepala sangat pening aku rasakan...namun aku gagahkan juga, semalam iaitu hari rabu merupakan hari offday aku namun aku dah tukar offday hari isnin lalu kerana ada perkara yang tak dapat aku elakkan.. dalam kesakitan kepala itu aku gagahkan jua kaki ku untuk pergi kerja, namun apa yang aku dapat ialah sakit kepala aku semakin kuat..badanku mula menggeletar kesejukkan dan panas pada keseluruhan badanku bila dirasai oleh adik yang duduk disebelah kaunter aku..aku pon terus layan 100plus sebotol besar namun aku masih menggigil. sampai satu tahap aku tidak boleh nak stand lagi dah rasenya kaki ini, aku gagahkan jua namun setelah aku selesai mengerjakan solat asar aku rasakan denyutan kepala aku semakin menjadi-jadi...tangan aku mula menggigil dan akhirnya aku membuat keputusan untuk memanggil supervisor aku untuk aku pulang sahaja kerana aku betul-betul dalam keadaan yang tidak stabil.

beliau pon merujuk kepada executive departmen aku miss tang yoke chan samada aku dibenarkan pulang atau tidak..jam tepat pukul 6 aku pon punchcard dan terus menuju ke klinik berhampiran untuk bertemu dengan insan yang bergelar doktor kerana kepakarannya dalam bidang kedoktoran... patutlah badan aku menggigil rupa-rupanya suhu pada badan aku adalah sangat tinggi melebihi 39 darjah...fuhhh lega bile doktor bagi aku mc 2 hari...balik je terus aku makan ubat n tidur secukupnya...hari ini bila aku sedar je mak aku dah pergi melaka dah...beliau ada cakap semalam namun dalam keadaan mamai aku pon xlarat nak membalas katanya...cume sempatla beliau kejut aku malam tadi n aku menjamu sup daging yang dibuatnya.

pening...tapi aku paling malas makan ubat...erm...Ya Allah aku tahu ujian yang diberikan olehMu ini jelas menunjukkan kasih sayangMu terhadapku dan ingtanMu terhadapku....

No comments:

Post a Comment