About Me

My photo
i m syahada...my friends always col me adda..n i love that sweet name bcoz it was given by my mum...I LOVE MY MUM soooo much...eventhough i never ever tell her that i love her this much... all i do just now only 4 my beloved n lovely mum...

Saturday, February 12, 2011

aku ialah guru pelatih...

berlatih dan bertatih untuk terus menjadi guru pelatih kerana aku telah ditakdirkan untuk berlatih menjadi guru pelatih di SMK Seremban jaya, Senawang, Negeri Sembilan. Pengalaman mengajar aku erti sebuah kehidupan dalam meniti arus pembangunan hahaha...Kini barulah aku sedar betapa sukar menjadi pendidik ibarat asingkan garam dan gula dalam tupperware. penat aku melangkah memakai kasut bertumit tinggi rasenya seolah-olah baru semalam aku duduk di kerusi pelajar kini aku sudah menjadi pendidik. payah jerih n perit namun aku perlu melaluinya kerana aku perlu menjadi pendidik demi anak bangsa. Ya Allah permudahkan urusanku di sini....amin...

No comments:

Post a Comment